środa, 23 grudnia 2015





Wkrótce narodzi się Syn Boży.
 W tym szczególnym czasie niech połączy nas wspólne oczekiwanie na Jego przyjście,
 a rodzinne spotkanie przy wigilijnym stole, niechaj przysporzy nam wiele radości i wzruszeń. 

Dzieląc  się z Wami opłatkiem, życzę wszystkiego co najlepsze.

Radosnych Świąt!
Joyeux Noël!



Dla moich Bliskich, którzy odeszli, a szczególnie dla mojej Mamy z którą po raz pierwszy nie usiądę przy wigilijnym stole i nie podzielę się opłatkiem...





***********************************************************************************


Pozdrawiam serdecznie. 
Marta

3 komentarze:

  1. Kochana śliczne bombeczki! A jeśli tylko smutek będziesz potrafiła choć na chwilę odłożyć na bok, to zauważysz, że Mama Twoja jest z Wami przy stole Wigilijnym. Opłatkiem może się i nie podzieli, ale bardzo się ucieszy z Waszych uśmiechniętych twarzyczek. Kochana teraz możecie darować Jej Waszą radość pamięć o Niej i to będzie dla Niej najlepszy podarunek. Przytulam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kajeczko, masz rację. Pięknie to napisałaś.
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą płytę mam od milenium. Kiedy to dokładnie w wigilię odeszła moja babcia. Nie mogłam jej słuchać przez kilka lat. Jednak tak lubię tą muzykę, szczególnie kolędę kapeli góralskiej "Zakopane" ze słowami W. Chotomskiej. W tym roku moje dzieciaki grały ją na wigilii szkolnej.
    Tak to jest w tym życiu, piękne chwile jak w tyglu mieszają się z tymi, które trudno zaakceptować.
    Życzę szczęśliwych chwil tak w święta jak i w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń